Webinář na téma

Jak díky marketingu najít a udržet ty správné lidi

středa 17. 6. od 14:00 do 16:00
Na trhu práce je dnes více lidí, procento těch šikovných se ovšem nezměnilo. Jak a kde najít šikovné lidi, a co udělat pro to, aby od vás jen rychle neodešli?
Šťastní zaměstnanci dělají šťastné firmy. Šťastné firmy mají šťastné zákazníky. A o to nám všem přeci jde, nebo ne? V našem webináři se tentokrát dotkneme velmi ožehavého tématu. Tímto tématem je nejen to, jak porozumět svým lidem a rozvíjet v nich jejich vlastní potenciál, ale také to, jak a jaké lidi si do firmy vybírat, a jak nad nimi přemýšlet. Protože to, jaký tým si vytvoříte dnes, bude určovat zisk vaší firmy "zítra" v mnoha ohledech.

Pro koho je webinář určený?

Co účastí na webináři získáte?

Jak bude online webinář probíhat?

Více o tématech a spíkrech

1. téma - Renáta Miltová | Pracovní místo jako e-shopový produkt

Nábor nových zaměstnanců se dá velmi dobře měřit, když víte, jak na to. Začíná to definicí: koho potřebuji a kde ho najdu? Nábor se dá dělat mnoha způsoby, online i offline. V tomto bloku se budeme bavit o tom, jak využít a hlavně vytěžit ze sociálních sítí z pohledu HR marketingu co nejvíc, a získat do týmu opravdu ty, které hledáte.

O Renátě
Renča se HR věnuje 5 let a v současné době řídí HR oddělení v obchodní firmě, kde krom náboru nových kolegů a péči o ně, dává ráda dohromady procesy. Denodenně nabírá převážně obchodníky a telefonní operátory do call centra. Za rok si na pohovorech popovídá s 500 uchazeči.

2. téma - Mgr. Zuzana Paulová | Jak předejít vnitřní výpovědi v hlavě zaměstnance

Manažeři obvykle věnují více pozornosti problémovým zaměstnancům než tahounům. I to je důvod, proč o klíčové lidi často nedobrovolně přicházejí. Jak poznám, že chce můj člověk změnit práci, byť zdánlivě vypadá, že se nic neděje a já si myslím, že je v mé firmě rád? Podle jakých kritérií lidé hledají práci, a kdy uvažují o změně? Co to znamená "vnitřní výpověď", a jak ji zavčas poznat a pracovat s ní?

O Zuzaně
Zuzana Paulová se v HR pohybuje od roku 2007. Během své praxe se zaměřila především na oblast náboru a management. V tom ji celou kariéru provází téma motivace zaměstnanců a to, jak s ní můžeme efektivně pracovat, a jak ji uchopit ve firemní praxi.

3. téma - Ing. Pavel Moťka | Zdravé vztahy na pracovišti tvoří pevný a výkonný tým

Čtyřicítka, plus mínus, je často zlomový okamžik v hloubi duše zaměstnance, kdy si sám uvědomuje, co do teď musel dělat pro peníze verzus, co doopravdy chce dělat za peníze. (Šťastný) zaměstnanecký poměr není často o penězích, ale o společných vizích zaměstnance a firmy. Jak pracovat se vztahy a vizemi nejen z pohledu HR?

O Pavlovi
Pavel Moťka pracoval 16 let v mezinárodních korporacích v managementu technických oblastí. Aby člověk mohl někoho vést, musí se nejdřív ze všeho naučit vést sám sebe. Čím dál více si uvědomoval, že klíč je v uzdravování svých vztahů, začínaje vztahem sám k sobě. Velmi intenzivně se řadu let zajímá o osobnostní rozvoj, problematiku vztahů jak pracovních, tak i osobních, emoční inteligenci a koučovací dovednosti. Dnes nabyté zkušenosti jak z pozice zaměstnance a leadera, tak i z pozice mentora a kouče využívá k pomoci jak jednotlivcům, podnikatelům tak i firmám, aby se jim dařilo lépe. Je také autor vlastních seberozvojových seminářů a projektů.

4. téma - Mgr. Eva Hanzelková, BA (Hons) | Případová studie: nábor makléřů pro RE/MAX

Jak jsme s relativně malým ročním rozpočtem na marketing splnili cíle klienta už za týden, a přivedli mu 3 šikovné makléře, kteří jsou s ním doteď. A ještě jsme budovali brand.

O Evě
Eva svou marketingovou kariéru odstartovala v B2B odvětví v distribuci laboratorního vybavení, kde nasbírala cenné zkušenosti v oblastech strategického marketingu, interní a externí komunikace a řízení různorodých online a offline aktivit. V rámci agentury OnlineSales.cz pomáhá rozvíjet marketingovou komunikaci firem všech velikostí a oborů, např. pro Philip Morris, RE/MAX, novou seznamovací aplikaci MeetYou a mnoho dalších.
Srdečně vás zve marketingová agentura OnlineSales.cz
Už odcházíte?

Nechte se pravidelně informovat o trendech v oboru!

Zajímají vás novinky, tipy a trendy z obchodu a marketingu? Tipy na videa, podcasty a články, které u nás v agentuře připravujeme? Rádi vám je budeme každý měsíc posílat, stačí, když nám na sebe necháte e-mail