- Blog
Eva Hanzelková
14.07.2020
Webinář: “Jak díky marketingu najít a udržet ty správné lidi”

O webináři
Před necelými 14 dny jsme vysílali webinář na téma: „Jak díky marketingu najít a udržet ty správné lidi“. Níže přinášíme souhrn toho nejdůležitějšího, co na webináři zaznělo. A pokud jste jej nestihli, může si jej pustit ze záznamu.
Pracovní místo jako e-shopový produkt
Chcete inzerovat novou pozici? Důkladně se zamyslete nad tím, kdo je Váš cílový zákazník. A neřešte to jen z HR pohledu, ale zeptejte se na očekávání od nováčka vedoucích, ptejte se stávajících zaměstnanců, proč nastoupili, a proč by nastoupili právě dnes. Na základě tohoto definujte cílového zákazníka a zamyslete se nad jeho potřebami. Pak mu ukažte užitek Vámi inzerované pracovní pozice. Důležité je ukazovat opravdovou realitu, nemá smysl nic přikrášlovat, jinak Vám pozici zákazník jednoduše reklmauje a Vy můžete hledat dál. To samozřejmě stojí spoustu času a peněz. Pokud znáte potřeby svého zákazníka, pak definujte produkt, např. Moje první práce, Čistá hlava,...). Zjistěte, kde se Váš cílový zákazník pohybuje a hurá za ním - sociální sítě, kariérní portály, atp. Pracujte s daty a o své zákazníky, tedy zaměstnance, nezapomeňte pečovat v rámci modelu STDC. Více o této problematice Renča Miltová z Channel Partners v záznamu z webináře zde.
Jak předejít vnitřní výpovědi v hlavě zaměstnance
Vnitřní výpověď je postupný proces, během kterého se zaměstnanec odpoutává od své role ve firmě dřív, než si to sám začne aktivně uvědomovat. S největší pravděpodobností se do něj dostanou všichni zaměstnanci během 3-5 let od změny pozice. Jako HR s tím můžeme pracovat a aktivně zjišťovat, jak se potřeby našich lidí mění a dle toho s nimi pracovat, abychom tento proces maximálně oddálili, případně ho řídili. Starat se musíme především o naše špičkové zaměstnance, u kterých můžeme celý proces ještě zvrátit. Ne jen o ty „problémové“, kde s jejich vnitřní výpovědí už možná nic neuděláme. Problematiku vnitřní výpovědi věcně přibližuje Mgr. Zuzana Paulová v záznamu z webináře zde.
Zdravé vztahy na pracovišti tvoří pevný a výkonný tým
Vězte, že je smysluplné ve firmách pracovat se seberealizací člověka, veďte své lidi k vnitřním rozhovorům. Klíčové otázky zní:
- Koho obdivuješ a za co?
- Komu závidíš a co?
- Jak sis hrál jako malé dítě, s kým, s čím, a jaká byla tvoje role?
- Co bys nejraději dělal, kdyby ses nebál?
- Jakým způsobem rád pomáháš lidem?
Případová studie: Jak na nábor makléřů pro RE/MAX
Eva představila případovou studii na téma, jak s relativně malým ročním rozpočtem na marketing splnila cíle klienta už za týden, a přivedla mu prostřednictvím online kampaně 3 šikovné makléře, kteří jsou s ním do teď. A ještě u toho budovala brand. O tom, že pro nábor nemusíme nutně využívat kariérních portálů, a že může fungovat něco jiného než psaný text, povídá a prakticky ukazuje Eva od 1 hodiny a 20. minuty. Podívejte se zde.
Zdravíme z OnlineSales.cz a přejeme fajn podívanou na záznam webináře!

Autor
Eva Hanzelková
Sdílet článek
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
- Kontaktujte nás
Pojďme se nezávazně potkat u kávy a probrat i váš projekt
O vašich marketingových plánech si můžeme nezávazně popovídat u šálku dobré kávy.
Může vás zajímat