• Případové studie
HR Marketing

Realitní kancelář RE/MAX Search

  • Představení klienta
Realitní kancelář Remax Search je 10. nejlepší kancelář v aktuálním žebříčku všech poboček sítě Remax v České republice. Pravidelně dosahuje skvělých úspěchů a chce se spojovat primárně s úspěšnými lidmi a firmami. Svým makléřům zajišťuje nejlepší zázemí a servis, a oni tak mohou svůj čas věnovat zejména klientům.
Co klienta trápí,
s čím potřebuje pomoci:
Majitelé kanceláře RE/MAX Search se na nás obrátili s prosbou o přípravu náborové kampaně. Chtěli rozšířit svůj tým realitních makléřů o ty nejlepší v oboru, o makléře, kteří působí v konkurenčních realitních kancelářích mimo síť RE/MAX a ročně dosahují více než milionových obratů. Měli pro ně připraveno pět volných židlí, které chtěli během roku 2019 obsadit. Potýkali se však s tím, že ačkoliv tito špičkoví makléři o možnosti spolupráce s RE/MAX Search věděli a s majiteli RE/MAX Search o tom dokonce i hovořili, neučili dosud jasné rozhodnutí a neodhodlali se ze své stávající realitní kanceláře odejít. A to často i přes to, že tam nebyli úplně spokojení.
Jak jsme
k problému přistoupili:
Věděli jsme, že tato náborová kampaň bude specifická. Zásadní bylo pochopení strachů a obav naší cílové skupiny = úspěšných realitních makléřů. Proč neudělají rozhodnutí spolupracovat s RE/MAX Search, i když pro ně mají objektivní důvody? Potřebovali jsme připravit komunikační kampaň, jejímž prostřednictvím přivedeme tuto konkrétní skupinu asi 70 realitních makléřů k rozhodnutí udělat tuto změnu a stát se novým členem týmu Remax Search.
Průběh
spolupráce:
Po identifikační schůzce jsme vytvořili myšlenkovou mapu a určili archetyp kanceláře RE/MAX Search, se kterým jsme pracovali v rámci celé kampaně. Určeným archetypem byl jednoznačně Vládce. Konkrétní strukturu kampaně jsme vylaďovali na základě důkladného naslouchání klientovi, protože majitelé kanceláře RE/MAX Search znají svůj obor nejlépe a vědí, jak přemýšlejí úspěšní realitní makléři. Při přípravě kampaně nám velmi pomohlo, že stávající tým elitních realitních makléřů z kanceláře RE/MAX Search chtěl s náborem pomoci a aktivně se zapojit. Proto jsme naši náborovou kampaň postavili na jednoduché myšlence: „Nasadili jsme vám brouka do hlavy? Vyberte si jednoho z našich makléřů a domluvte si s ním sraz u kafe.“
Konkrétní

Kroky:

1
Kancelář RE/MAX Search odpovídá archetypu Vládce, který chce být nejlepší, je odhodlaný, zkušený a morálně a eticky na vysoké úrovni. Chce zaručovat bezpečí a jistotu v rámci spolupráce na realitních obchodech. Ví, co umí, je si vědomý vlastní hodnoty a toho, co realitním makléřům nabízí – nejlepší zázemí, skvělou lokalitu, zkušený tým specialistů.
2
Nejprve jsme vytvořili grafiku, která odrážela archetyp Vládce a samozřejmě vycházela z brand manuálu značky RE/MAX. Současně bylo potřeba přepsat text na podstránce Spolupráce, tedy přistoupit k němu jinak. Vzniklo nové „Jedenáctero“ – 11 bodů, které jsou pro nové realitní makléře zásadní, 11 bodů, o kterých musí „náš člověk“ vědět. Dále jsme navrhli rozložení a vzhled náborové podstránky na webových stránkách RE/MAX Search a poté jsme vytvořili bannery pro online kampaň.
3
V druhé fázi kampaně jsme natočili každému makléři vlastní medailonek. Cílem těchto videí bylo přiblížit makléře potencionálním klientům v osobní rovině a představit je jako lidi. Zároveň jsme do těchto videí potřebovali zahrnout informace pro jejich budoucí kolegy a ukázat jim, jak v RE/MAX Search přemýšlí o realitách, jak vnímají práci realitního makléře a kam se chtějí posouvat.

Řešíte ve firmě něco

podobného?

Zajímá Vás konkrétní ukázka nástrojů či podrobnější výsledky?
Neváhejte a kontaktujte nás, rádi si s Vámi o tom popovídáme u kávy.

Štěpán Budil
Obchodník
  • Kontaktujte nás

Nechte nám vzkaz, ozveme se vám.

O vašich marketingových plánech si můžeme nezávazně popovídat u šálku dobré kávy.