• Případové studie
Social + web

Czech SAR Team

  • Představení klienta
Czech SAR Team je nezávislým spolkem typu SAR (Search and Rescue), jehož hlavní činností je pátrání po osobách, ať už pohřešovaných, nebo ztracených na území celé České republiky, za pomocí čtyřkolek a další techniky. Spolek dále také podporuje složky Integrovaného záchranného systému při mimořádných událostech typu povodní, lesních požárů a dalších. Díky technice je spolek schopen transportovat osoby v ohrožení (zraněné a v život ohrožujících stavech) z těžko přístupného terénu a zkrátit tak čas, za který si osobu převezme záchranná služba, která ji poté dále převeze do nemocnice nebo na jiné určené zdravotnické pracoviště. V případě potřeby jsou záchranáři SAR teamu proškoleni v poskytování neodkladné první pomoci přímo na místě nálezu hledané osoby.
Czech SAR Team využil možnost spolupracovat s OnlineSales.cz v rámci projektu „OnlineSales.cz pomáhá“, který jsme vyhlásili na našem Facebookovém profilu.
Co klienta trápí,
s čím potřebuje pomoci:
Spolek Czech SAR Team řešil především vystupování a komunikaci vůči návštěvníkům jejich Facebookového profilu a webových stránek. Další důležitou skutečností bylo nabírání nových investorů.
Jak jsme
k problému přistoupili:
Vzhledem k tomu, že se jedná o neziskový projekt chápali jsme, že se musíme vyhnout placeným propagacím a nákladným úpravám webových stránek. Řešili jsme tedy především efektivní oslovení lidí, kteří přijímají obsah, z neplacených zdrojů.
Průběh
spolupráce:
Vlastní spolupráci předcházel identifikační rozhovor, při kterém jsme od klienta získali co nejvíce potřebných informací. Po tomto rozhovoru jsme spolu s klientem navrhli jednotlivé kroky, které probíhaly ve třech etapách.
Konkrétní

Kroky:

1
V rámci první fáze jsme spolu s klientem absolvovali telefonát, ve kterém jsme řešili především seznámení s projektem jako takovým, a seznámení se situací, ve které se klient nachází. Z tohoto rozhovoru vyplynulo, že je nejdříve potřeba udělat analýzu aktivit, které ovlivňují uživatele Facebooku a webových stránek. Provedli jsme tedy analýzu profilu na sociální síti Facebook a webu, a dodali jasná doporučení.
2
Ve druhé fázi jsme se zaměřili klíčová slova, která klient ve svém vystupování používá, a to jak v obsahové části (texty na webových stránkách, příspěvky na sociálních sítích), tak i v technické části webu (SEO optimalizace). Po předání analýzy klientovi jsme zajistili řádnou edukaci klienta, jak s analýzou zacházet.
3
V závěrečné fázi jsme vytvořili obsahový plán, který spolku může sloužit jako inspirace pro tvorbu obsahu na sociální sítě, nebo na webové stránky. Jednalo se tedy o jakýsi soubor nápadů, myšlenek a postřehů, co a jakou formou mezi uživatele jednotlivých kanálů sdílet.

Řešíte ve firmě něco

podobného?

Zajímá Vás konkrétní ukázka nástrojů či podrobnější výsledky?
Neváhejte a kontaktujte nás, rádi si s Vámi o tom popovídáme u kávy.

Štěpán Budil
Obchodník
  • Kontaktujte nás

Nechte nám vzkaz, ozveme se vám.

O vašich marketingových plánech si můžeme nezávazně popovídat u šálku dobré kávy.